woensdag 2 juli 2014

Van theedoek naar.........

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!
 
Het is even stil geweest, maar achter de schermen ben ik in de weer geweest met leuke theedoeken van Ikea.
 
Voor het tuinstel wat vorig jaar heb opgeknapt was ik nog opzoek naar kussens. Ik kon niets vinden wat een beetje mijn smaak was en bovenal in het plaatjes paste wat ik voor ogen had met nieuw gecreëerde terras achterin de tuin.
Meer dan een jaar geleden had mijn zus theedoeken voor me gekocht bij Ikea met het idee om daar iets van te maken. Wat wist ik toen nog niet, maar vaak ontstaan de ideeën gaandeweg. En dus ook nu.
Misschien raad je het al. Van de theedoeken heb ik kussenhoezen gemaakt. De kussentjes heb ik bij de Action gekocht. Super goedkoop (1,49 p st)!
Zie hieronder het resultaat.
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Dit klusje is geklaard. Nu kan de muur van de schuur opgeknapt worden. Deze willen we wit (RAL9010) maken. Mijn vader is van pallethout een kast aan het maken voor de vuilnisemmers en afvalcontainer. Zo krijgt langzaam aan de tuin een metamorfose.

Groetjes en wie weet tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...