woensdag 4 juni 2014

Even stil op mijn blog maar..........

 
Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!
 
Het is even stil op mijn blog maar achter de schermen druk met allerlei projecten. Dus binnenkort laat ik je weer nieuwe dingen zien. Hieronder een paar van mijn favoriete sfeerplaatjes.
 
Groetjes en tot een volgende keer maar weer,
Marion
 
Wit met hout en zink: gezellig tafeltje in de tuin.



Tuinfeest in style
Zink en nog veel meer mooie dingen
Met een spuitbus koper-verf spuit je potjes, lampen en conserven-blikken snel en eenvoudig tot hippe accessoires. Zo gedaan!
Bloempotjes verven en nummers erop plakken of sjabloneren.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...