zondag 15 september 2013

Van sigarendoosje naar...............

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Van een oom die sigaren rookt, kreeg ik een flink aantal sigarendoosjes. Ik wist meteen wat ik er mee wilde gaan doen, maar het zijn vaak het soort projecten waar je aan begint maar doorkruist worden door andere dingen zoals bijv deelnemen aan een challenge. Wat het uiteindelijk wordt laat ik de volgende keer zien, maar ter voorbereiding heb ik eerst de sigarenkistjes geschuurd en daarna twee keer met acrylverf geverfd. Dit heb ik niet met een kwast gedaan maar met een doekje. Je wrijft dan de verf in het hout en daarvoor blijft de houtstructuur nog zichtbaar.
De volgende keer laat ik zien wat ik er van gemaakt heb.






Groetjes en misschien tot de volgende keer.

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...