donderdag 12 september 2013

Cadeau envelop...

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Mijn schoonmoeder was jarig en gezien haar leeftijd wordt het ieder jaar moeilijker om passend cadeau te vinden.
Dit jaar kwamen mijn schoonzus en ik op het idee om haar een geheel verzorgd dagje uit te geven met haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind.
Om een kaartje te geven met daarop het cadeau geschreven vond ik niet zo leuk dus bedacht ik om een cadeau envelop te maken met een klein kaartje er in.

Zie hieronder het resultaat.
Mijn schoonmoeder was overigens in haar nopje het het cadeau.




Groetjes en wie weet tot de volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...