woensdag 4 september 2013

Sneak preview..........

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Enkele dagen geleden heb ik een sneak preview geplaatst. Ik kan nu laten zien wat het is.
Herken je het ook dat de eettafel vol ligt met allerlei spullen? Bij mij in ieder geval wel. Aan het eind van de dag ligt de tafel vol met portemonnees, sleutels, zonnebrillen en mobiele telefoons. Om daar een einde aan te maken heb ik van een houten kistje een opbergmandje gemaakt. Het kistje heb ik eerst met acrylverf geverfd en daarna met schuurpapier bewerkt om het een verouderde look te geven.
De binnenkant heb ik bekleed met ongebleekte katoen. Ik heb er een soort van mandje  gemaakt en daarna bestempeld.
De buitenkant is beplakt met strookjes dessin papier wat ik nog had liggen. Van hetzelfde papier had ik ook nog wat tags liggen en die nog wat versiert.
Door iedere tag een eyelet gedaan en een stukje lint. De tags vast geknoopt aan het kistje. Het stoffenmandje aan de binnenkant vast gezet met dubbelzijdige plakband.
Zie hieronder het resultaat.











 Groetjes,

Marion


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...