zaterdag 5 juli 2014

Schatten van de rommelmarkt....


 
Onlangs was ik op een rommelmarkt in mijn geboorte dorp. Daar heb ik weer leuke dingen kunnen scoren. Ik was al enige tijd opzoek naar houten kandelaars van verschillende afmetingen, vormen en kleur. Bij een kraampje trof ik deze aan en met de verkoopster een leuke deal kunnen sluiten. Bij haar kocht ook een rietenmandje in de vorm van een hart. Een kraampje verder op scoorde ik een fotolijstje en een dienblad 'tea time'. Voor een vriendin van me heb ik zo'n dienblad bekleed met scrappapier en gevuld met allerlei dingen. Dit projectje is ook terug te vinden op mijn blog. Het dienblad wat ik nu gekocht heb, is een slagje groter en heb ik voor één euro gekocht. De verkoopster wilde er maar een euro voor hebben. Dit kon ik dus niet laten liggen. Ze verkocht ook nog leuke groene mokken. Daar kan ik weer een leuk cadeautje van maken. Bij een andere kraam nog lieve kopjes gebloemde kopjes gekocht. Het goud is een beetje kitsch, maar toch.
Voor mij dus een geslaagde struintocht langs de kramen en helemaal blij met mijn nieuwe aankopen op de fiets gestapt. En als verrassing werd ik overvallen door een plens- en onweersbui. Dit kon echter mijn goede humeur niet verpesten.
 






 
 

Groetjes en misschien tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...