woensdag 19 maart 2014

Tafeltje......

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Vandaag geen scrap of knutselberichtje. Achter de schermen wordt er druk gewerkt aan allerlei projectjes, maar daar kan nog niets van laten zien.
Maar toch een ideetje wat ik graag met jullie deel.
Aan mijn vader had gevraagd of hij een tafeltje bij de voordeur wilde maken. En ik wilde ook graag dat de bovenkant een los dienblad had. De schat druk aan het zagen, timmeren en verven. Het laatste vertrouwde hij zichzelf niet zo goed toe omdat ik een white wash effect wilde hebben. Hij heeft de eerste laag aan gebracht en in het weekend heb ik het tafeltje nog een keer behandeld.
Vandaag bij de Action allerlei leuke snuisterijen gekocht en daar het tafeltje mee aangekleed.
Het resultaat mag er wezen en dat vond ook onze zoon.
Hij vond het een mooi tafeltje en vroeg of dat buiten bleef staan. Hij was namelijk bezorgd dat ze misschien die leuke spulletjes zouden stelen.
Nou, we zullen het zien. 





Groetjes en tot snel,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...