vrijdag 18 april 2014

Een groot verlies......


Ruim twee weken is geheel onverwacht mijn lieve schoonmoeder overleden. Vandaar dat ik de laatste weken ook geen nieuwe dingen heb gepost. Met het afscheid nemen van mijn schoonmoeder van het aardse leven, is ook mijn inspiratie en zin om te freubelen verdwenen.
Voor het overlijden van mijn schoonmoeder was ik begonnen met het schilderen van bloempotjes met schoolbordenverf. Deze hebben dan ook een aantal weken op de keuken tafel gestaan.
Deze week de moed verzameld om ze af te maken en ze te vullen met aardbeienplantje.
Bij de Action had ik al een plantenetagère gekocht. Deze heb nog een keer met witte tuinbeits behandeld zodat het wat langer meegaat.
Woensdagmiddag de potjes gevuld met de aardbeienplantjes en deze lekker in het zonnetje gezet. Hopelijk kunnen we van de zomer wat zomerkoninkjes verwachten.



Groetjes en misschien tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...