zondag 9 maart 2014

Een cadeautje voor een.............Theeleut

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Mijn vriendin is jarig en zij hebben onlangs hun woonkamer opgeknapt. Zo kwam ik op het idee om een dienblaadje wat ik bij de marskramer zag te bekleden met scrappapier. De kleine vakjes heb ik gevuld met theezakjes van papier en stof. De stoffen theezakjes heb ik gevuld met echte (goedkope) thee zodat ze rechtop blijven staan.
Van de stoffen theezakjes heb ik eerst de zijkanten en de onderkant dicht genaaid. Daarna bestempeld en vervolgens gevuld met thee. Het zakje voorzien van een touwtje en de bovenkant ook dicht genaaid. Aan de touwtjes heb ik nog kleine labeltjes gemaakt met een tekstje erop.
Het middelste vakje is gevuld met echte thee.
Om het geheel af te maken heb ik om een jampotje gehaakt waar ik een klein geurkaarsje (kaneel) in heb gedaan.
Verder er nog twee theeglazen aan toegevoegd en klaar!
Zie hieronder het resultaat.

 Originele dienblaadje zoals ik dat in de winkel gekocht heb.








s

Groetjes en mischien tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...