zondag 2 maart 2014

Van letterbak naar.........tafeldecoratie

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

In het Brabantse land is het carnavalsgebeuren van start gegaan. Dit feestgedruis laat ik lekker aan me voorbij gaan. En dus een reden temeer om weer achter aan mijn knutseltafel te gaan zitten.
 Buiten lijkt het wel lente en dit nodigt uit om de lentse sfeer ook naar binnen te halen. Bij de plaatselijke supermarkt blauwe druifjes, wilgenkatjes en takken te kopen.
Op de zolder staat al een aantal maanden een letterbak van de Action en deze bracht mij op het volgende idee.
De bak gevuld met blauwe druifjes, eitjes, vogelnetjes, veertjes, schaapjes en een kip. etc. Het heeft eigenlijk al veel weg van een paasdecoratie.
Alvorens ik de blauwe druifjes is bak heb gezet heb ik er een tweetal plastic zakjes om heen gedaan. Om te voorkomen dat de bak nat wordt en er van die vervelende vlekken onstaan.
Misschien inspireert het ook om iets anders met een letterbak doen.
Zie hieronder het resultaat.













  Groetjes en tot de volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...