maandag 6 januari 2014

From teabox to..................... sewingbox

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Enige tijd geleden heb ik bij een tweedehands winkeltje een theabox gekocht. Deze heb ik gepimpt naar een vintage sewingbox.
Het woord tea heb ik er voorzichtig met een mesje er afgekrapt zodat ik de onderlaag niet zou beschadigingen. Daarna heb ik met witte acrylverf de box nog een white wash effect gegeven zodat de letter bijna niet meer te zien waren. De binnenkant heb ik met een dessinscrapvel bekleed.
De sewingbox heb ik met allerlei spulletjes gevuld, maar er ontbreken nog een aantal dingen.  Ik hoop deze binnenkort op een rommelmarkt nog te kunnen scoren.
Zie hieronder het resultaat.









Groetjes en misschien tot een volgende keer,

Marion







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...