vrijdag 3 januari 2014

Frans scraptijdschrift..........................deel 1

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Tijdens de skivakantie natuurlijk ook het plaatselijke dorpje verkend. Een boekhandel kunnen we tijdens de vakanties niet overslaan. Al is het maar voor een Nederlandse krant, maar tegenwoordig snuffel ik vaak ook even tussen de tijdschriften. Ik ben altijd wel benieuwd wat men onder andere aan scraptijdschriften e.d. hebben.
Ik kwam de volgende tijdschriften tegen en kon het niet weerstaan om ze te kopen.
Altijd weer goed voor de brood nodige variatie en inspiratie, zullen we maar zeggen. Van de twee tijdschriften heb ik een aantal foto's gemaakt. 
Een aantal ideeen die ik graag met je deel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...