maandag 25 november 2013

Cadeautje voor een vriendin en dochter....

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Mijn vriendin is geslaagd voor haar opleiding en haar dochter werd 17 jaar.  Beide wilde ik verrassen met een gepimpt notitieboekje. Laatst had mijn vriendin de eerste exemplaren gezien en wilde er zelf ook wel graag een hebben. Ik heb uiteindelijk vier boekjes gemaakt waar ze zelf eentje van uit mochten kiezen.
Zie hieronder het resultaat.

Het boekje met de tijgerprint en hartjes daarvan zijn de lovertjes en kraaltjes met de hand erop genaaid.













Groetjes en misschien tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...