donderdag 21 november 2013

Afscheid collega.....

Leuk dat je (weer) een bezoekje aan mijn blog!

Onlangs nam een collega afscheid. Aan iedereen werd gevraagd om een recept aan te leveren. Ik heb een notitieboekje gepimpt en een voor-,hoofd- en nagerecht in op geschreven.
Om de omslag te pimpen heb ik gebruik gemaakt van pagina's uit een oud tijdschrift. De pagina's heb ik in repen geknipt en in willekeurige volgorden naast elkaar gelegd. Het geheel heb ik op gebleekte katoen aan elkaar genaaid. Vervolgens heb ik de omslag op maat geknipt.
Op de voorkant heb ik nog een vilten bloem geplakt en een leerveter gebruikt om het boekje bij elkaar te houden.
Zie hieronder het resultaat.






Groetjes en wie weet tot een volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...