vrijdag 18 oktober 2013

Herfst in huis...........

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Het is echt herfst. De bladeren vallen van de bomen en er trekt regelmatig een bui over. Echt weer om lekker binnen te blijven en de knutselen.

Om de herfst een beetje naar binnen te halen heb ik een dienblad gemaakt met allerlei versierde (groente)potten en flessen.
De groentepotten heb ik rondom beplakt met bladeren. Deze heb ik vastgeplakt met een lijnpistool. Het geheel heb ik afgemaakt met touw en een label. De overige potjes en flesjes heb ik beplakt met dessinpapier en eveneens afgemaakt met lint en stoffen bladeren.
Voor de bodem van het dienblad heb ik een scrapvel gelamineerd. Het dienblad was een paar centimeter groter dan het scrapvel en heb van een ander scrapvel twee stroken gemaakt en deze ook gelamineerd. Het papier lijm ik niet vast omdat de bodem dan verwisseld kan worden als ik het dienblad weer voor iets anders wil gebruiken of van thema wil wisselen.
In de potjes heb ik waxinelichtjes op batterij gedaan. Dit geeft een speels en kleurrijk effect. Daarnaast heb ik een echte kaars in een glazen potje erbij gezet. Deze kaars verspreidt een kaneelluchtje. Hiermee kom je echt in de herfstsfeer. Voor de flesje moet ik nog opzoek naar een paar herfsttakken, maar dat moet even wachten totdat het droog is.
Zie hieronder het resultaat. 









Groetjes en wie weet tot de volgende keer,

Marion 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...