vrijdag 9 november 2012

Sfeervol licht in de duisternis....

Mijn handen jeukten om met mijn nieuwe aanwinsten van de Kreadoebeurs aan de slag te gaan. Waar ik overigens samen met mijn moeder en zus heen ben geweest.
Dit jaar eens een keer geen papier gekocht .Al was het een lastige afspraak die ik met mezelf had gemaakt.
Nee, dit jaar bestonden de aankopen vooral uit stempels.
Een aantal nieuwe stempels heb ik gebruikt bij het maken van de windlichten.
Ik heb gebruik gemaakt van papieren boterhamzakjes, te koop bij de Jumbo. Deze heb ik bestempeld. De vintageplaatjes komen van internet en heb deze op fotopapier afgedrukt. In het boterhamzakje zit een glazen(groente)pot. In plaats van een kaarsje heb ik een ledlampje er ingedaan. De vlindertjes op de labels heb ik ook zelf gemaakt. Het boterhamzakje heb ik oa bestempeld met een tekststempel.. Met de double dou XL heb ik verschillende maten vlindertjes uit gesneden. Het boterhamzakje heb ik dubbel laten zitten bij het snijden. Je krijgt dan een setje bestempelde vlindertjes en vlindertjes zonder tekst. Die kun je later dan nog een keer bestempelen.
Een leuk cadeau idee voor de komende feestdagen: Sinterklaas en Kerst
Veel inspiratie toegewenst.












Groetjes
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...