dinsdag 6 november 2012

Een leuk cadeautje maar nu even voor mezelf

Laatst voor mijn schoonzus en een collega al zo'n cadeautje gemaakt. Iedere keer was ik zo tevreden over het resultaat ,dat ik besloot er ook een voor mezelf te maken. De bodem van het dienblad is met dessinpapier bekleed. Wat ik eerst gelamineerd heb. De flesjes zijn gerecycled.( appelsapflesje en olijfflesje)
Het stolpje heb ik bij Xenos gekocht  en de kleine waxinelichtjes had ik nog zelf.
Het papier heb ik weer bij scrapsjop in Grave gekocht. Het stolpje ga ik nog vullen met chocolaatje. Als die op zijn zet ik er cupcakejes van stof onder. Als die af zijn laat ik ze ook op mijn blog zien.
Zie hieronder het resultaat.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...