zondag 5 oktober 2014

Nieuwe uitdaging....

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!
 
Het lijkt alsof het even stil is geweest, maar niets is minder waar. Zoals ik enige tijd geleden heb aangegeven ben ik achter de schermen druk.
 
In het voorjaar deed de situatie zich voor dat we de mogelijkheid hadden om het huis van mijn schoonmoeder te kopen. Na veel wikken en wegen hebben we uiteindelijk besloten om daar toch van af te zien. De grote boerderij beschikte echter over een grote ruimte waar ik een winkeltje (aan huis) kon beginnen, en hiermee was er een zaadjes gepland. Het idee liet me dan ook niet los en had ik al snel een naam bedacht voor mijn 'winkeltje'. Tijdens de vakantie in Frankrijk werden de plannen in mijn hoofd steeds concreter. Toen ik een winkeltje tegen kwam met allerlei leuke spulletje die ik zelf graag zou willen verkopen. Nam ik een besluit: ik start een webwinkeltje.
Bij het bekijken van de vakantiefoto's kwam ik een foto tegen van het bewuste winkeltje waarvan ik niet wist dat mijn man dat op de gevoelige plaat had vastgelegd. En wat schetst mijn verbazing. Het winkeltje had dezelfde naam als die ik bedacht had voor mijn 'eigen winkeltje'. Dit kon geen toeval zijn en gesterkt door dit gegeven aan de slag gegaan met het maken van allerlei leuke artikelen.
De website is bijna klaar. Aankomende zondag is de webshop gevuld en gaat deze online.
Hierbij alvast een foto die op de homepage van de mijn web winkeltje staat.
 
 
 
Op mijn blog vind je het logo al, alleen is de link nog niet actief.
Als mijn web winkeltje eenmaal online is ben ik erg benieuwd wat jullie van mijn winkeltje vinden.
 
Groetjes,
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...