vrijdag 5 september 2014

Werk in uitvoering...........

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!
 
 
 
 
Het is even stil geweest op mijn blog. Lekker op vakantie geweest en nagedacht over een wens waar ik al jaren mee rond loopt. Ik heb besloten om de stoute schoenen aan te trekken en daar nu eens werk van te maken.
Wat die wens is, hoor je snel.
In de tussentijd ook alweer 3 weken aan het werk,
 maar dat betekent niet dat het creatieve proces heeft stil gestaan, integendeel.  Achter de schermen ben ik al druk geweest met allerlei dingen te maken.
Die ik je binnenkort kan laten zien.
 
Groetjes en goed weekend,
Marion


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...