zaterdag 2 november 2013

Alle ideeën in een schrift................

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Regelmatig speur ik het internet af naar leuke ideeën en/of dingen die me inspireren. Vaak noteer ik de dingen dan op allerlei lossen blaadjes. Het gevolg is overal papiertje en daardoor raak ik zo nu en dan de dingen ook nog kwijt.
Ik dacht dat moet toch anders kunnen en kwam op het idee om alles in een schrift te noteren.
Dus opzoek naar een schrift wat ik zelf nog wilden pimpen. Ik vond dit bij de action.
De kaft bestempeld met vlinders en daarna met washi tape beplakt.
Boven aan het schrift heb ik allemaal tagjes gemaakt, zodat ik snel het hoofdstuk kan vinden wat ik nodig heb.
Zie hieronder het resultaat.









 Groetjes en misschien tot de volgende keer,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...