zondag 22 september 2013

Van sigarendoosje naar........opbergdoosje

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Van de sigarendoosjes die ik van mijn oom heb gekregen, heb ik opbergdoosjes van gemaakt voor mijn masking/washi tape.
De doosjes heb ik eerst met acrylverf geverfd. Dit heb ik niet met een kwast gedaan maar met een katoenendoekje. Je krijgt dan een white wash effect omdat je de verf er dan overheen wrijft. Daarna heb ik de doosjes rondom beplakt met effen cardstock en vervolgens met dessinpapier. Het geheel heb ik afgemaakt met een label en lint.
Zie hieronder het resultaat.
De doosje zijn nog niet helemaal gevuld maar dat gaat van zelf gebeuren.











 Groetjes en misschien tot een volgende keer,

Marion



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...