vrijdag 21 juni 2013

Discoparty.......

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Een klasgenootje van onze zoon gaat verhuizen, en dus de basisschool verlaten.
Ter gelegenheid hiervan geeft ze een discoparty.
Als cadeautje en herinnering heb ik een lijstje van Ikea gepimpt.

Het pass partout heb ik bestempeld. Van ijslollystokjes heb ik een huis gemaakt. Om het oud te laten lijken heb ik de stokjes eerst met een mesje bewerkt en daarna in laagjes geverfd. 
De wegwijzer heb ik van een stukje hout gemaakt wat je bij een canvasdoekje krijgt. Dit heb ik doormidden gebroken en daarna geverfd.
De bodem heb ik bedekt met zand waarna er schelpen zijn opgelegd.
Zie hieronder het resultaat.





De komende week neem ik afscheid van een zestal collega's. Voor hen maak ik eveneens zo'n persoonlijk cadeautjes. De resultaten laat ik de volgende keer zien.

Groetjes

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...