woensdag 3 april 2013

Mixed media....

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!!

Voor het eerst heb ik een mixed media gemaakt.
Op internet zag ik allelei leuke ideeën voorbij komen en mijn handen jeukten om daar iets mee te doen. Ik kan daar nu mee aan de slag want  binnenkort zijn de jaarlijkse hobby-ochtenden op de basisschool van onze zoon. Op deze ochtenden wil ik met een aantal kinderen een mixed media maken, dus was het noodzakelijk dat ik een aantal voorbeelden zou maken. Ik heb gebruik gemaakt van een klein canvas doekje van 20 x 20 cm.
De 1e is nu af en zie hieronder het resultaat.
De 2e is in de maak en deze komt de volgende keer.
Ik hoop dat de kinderen net zo enthousiast zijn bij het maken van zo'n mixed media als ik.





Groetjes,

Marion



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...