dinsdag 12 maart 2013

Snel en originele cadeau verpakking......

Leuk dat je (weer) een bezoekje brengt aan mijn blog!

Mijn vriendin was jarig en had voor haar een leuke sjaal gekocht.
Om geen gewoon inpakpapier te gebruiken, heb ik zelf een cadeauverpakking gemaakt.
Ik heb een strook dun craftpapier gebruikt. De zijkanten heb ik 3 cm naar binnen gevouwen. Vervolgens 1,5 cm weer terug gevouwen. Zie onderstaande foto.


De dubbel gevouwen rand heb ingesmeerd met lijm en vervolgens de beide helften op elkaar geplakt. Er ontstaat dan een soort van papierenzak.
Deze heb ik vervolgens bestempeld.




De bovenkant heb ik een paar keer omgevouwen en vast geniet.  Vervolgens heb ik de bovenkant afgewerkt met een papierenonderzetter. Het geheel is verder afgwerkt met lintjes en een label.
Zie hieronder het resultaat.



De volgende keer laat ik weer een scrapvoorbeeld zien. Deze is klaar, maar ik moet er nog een paar foto's van maken.
Daarnaast nog een theedoosje beplakt, maar moet nog even verder afgewerkt worden. Ik hoop deze binnenkort te kunnen showen.
Verder zit mijn hoofd vol met nieuwe creatieve ideeën, maar het ontbreekt me nu even aan tijd.

Groetjes en wie weet weer tot de volgende keer,

Marion





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...