zondag 13 januari 2013

Een avondje freubelen......

Leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog!

Op een zaterdag avond kwam mijn zus langs met allerlei knutselspullen. Ik kon niet achterblijven en speurde de zolder af naar mijn lijmpistool en gedroogde materialen. Het resultaat van een avond freubelen. Nou ja, het werd uiteindelijk toch nog nachtwerk, kun je hieronder zien. Twee ronde, grijze schuimblokken in verschillende maten zijn als basis gebruikt. Verder zijn er gedroogde materialen gebruikt als: kaneelstokje, lange vingers anijssterretjes, blaadjes etc, bloemetjes en een kop en schoteltje. Het kopje is ook opgevuld met grijze steekschuim. De siertaart staat te pronken op een mooie oude taartschaal van mijn schoonmoeder. 
Voor meer inspiratie: zie ook nog de blog van mijn zus:

Inmiddels ben ik alweer begonnen  met een nieuwe scrappagina en moet ik mijn voorraadje kaarten nodig gaan aanvullen. Het resultaat daarvan hoop ik je binnenkort te kunnen laten zien.









Groetjes,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...