zaterdag 22 december 2012

48 kerstlabels en 48 etagères

Leuk dat het weer een kijkje komt nemen op mijn blog!

Enige tijd geleden heb ik 48 kerstlabels gemaakt en laten zien op mijn blog. Ik kon toen nog niet laten zien waar ze voor bedoeld waren, maar nu wel. Afgelopen maandag hebben alle collega's het cadeautje gekregen waar de kerstlabel aanhing. Zie hier onder het resultaat. En ook deze keer zijn de foto's niet echt geweldig  want ze zijn in de avond gemaakt. Maar goed, ik wilde je het cadeautje niet onthouden. Oh, ja. De etagère heb ik bij de action gekocht. Deze kost 2,99 euro. Het is een soort van bouwpakketje, maar heel eenvoudig in elkaar te zetten.
De etagère heb ik vol gelegd met chocolaatjes, kerstkranjes, koekje en kleine kerstballetejes. Maar je kunt er natuurlijk een geheel eigen draai aan geven.
Een leuk cadeau idee om te maken, maar zeker ook leuk om te krijgen.







Groetjes,

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...