donderdag 22 november 2012

Uitnodiging

Er staan nog verschillende dingen opstapel die ik je binnenkort laat zien. Maar deze knutsel kwam er even tussen door.
Het is inmiddels traditie geworden om een kerstlunch te organiseren voor mijn collega's. En dus ook dit jaar weer. Iedereen ontvangt dan een uitnodiging voor deze lunch. Voorgaande jaren maakte ik altijd kaartjes, maar dit jaar heb ik niet zo veel tijd en heb ik labels gemaakt. Het gebruikte papier komt van een papierblok van de Action ( 1,59). De stempels heb ik vorig bij het kruidvat gekocht.
Zie hieronder het resultaat. Het idee kun je ook gebruiken voor andere uitnodigingen.









Groetjes

Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...