vrijdag 19 oktober 2012

kerstlabel serie 4

De 4e serie labels. De linkerlabel heb ik eerst embrost  en daarna de randen met ditress inkt afgewerkt. Het midden gedeelte heb ik met witte inkt bewerkt. De rechterlabel heb ik als volgt gemaakt. Uit een oud woordenboek heb ik een pagina gescheurd. De pagina bedenkt ongeveer 2/3 van de label. De label heb ik met lijm ingesmeerd zoal groot als pagina van het woordenboek.  De pagina heb ik er opgeplakt en gewacht tot de lijm was opgedroogd. Daarna heb ik de pagina er weer afgescheurd. Een deel blijft zitten en dat is dan ook net de bedoeling. De randen heb ik bewerkt met distress inkt. Toen de inkt droog was heb ik een rand diagonaal geëmbrosd. Een deel heb ik ook weer met witte inkt bewerkt. tot de volgende keer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...