woensdag 10 oktober 2012

kerstlabel in plaats van een kerstkaart


Ik wilde een keer wat anders dan alleen maar kerstkaarten maken. Voor de aankomende kerst verstuur ik in plaats van kerstkaarten dus kerstlabels.  De labels hebben een afmeting van 15,5 x 7,4 cm. Ik heb dessinpapier gebruikt van Authentique collection: Festive  en Kaisercraft collection Turtle Dove. Het laatste genoemde papier heb ik niet bij deze labels gebruikt, maar bij andere labels.
Zie hieronder het resultaat. De komende week zullen er steeds weer nieuwe voorbeelden verschijnen. Verder heb ik gebruik gemaakt van stempels die ik vorig jaar bij het kruidvat heb gekocht. Dus breng nog vaker een bezoekje aan mijn blog.
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...