zondag 28 oktober 2012

Budget kerstkaart en tip

Ik had gezegd dat de kerstlabels voorlopig de laatste kerstknutsels waren. Maar ja, wat doe je als je op een avond in de herfstvakantie bij Ikea komt om wat om te ruilen, en je bij de kerstafdeling  washi tape tegen komt. En ook nog spotgoedkoop blijkt te zijn. Drie dessinrolletjes met houder voor 1,99. Die kan je dan niet  laten liggen.  Op de  terugreis kwamen de ideeën al boven borrelen en jeukten de handen om aan de slag te gaan.
Hieronder het resultaat. Ik heb gebruik gemaakt van A5 papier wat ik dubbel heb gevouwen. Met een grote Kerststempel heb ik de achtergrond bewerkt en met washi tape een kerstboom gemaakt. Als piek heb ik een knoop gebruikt met rood/wit koord. ( Een klosje rolladetouw; gekocht bij Dille en Kamille)
Niet alleen een budgetkaart, maar ook nog eens snel klaar. Dus als je toch een kaartje wilt sturen maar weinig tijd hebt, is dit misschien een idee.









Groetjes,
Marion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Puur Natuur kaartenstandaards.....

Van verschillende houtsoorten kaarsenstandaards gemaakt. Voorzien van een label wat bestempeld is met een stempel van different colors. Ben...